IKLAN NUFFNANG

Sunday, June 28, 2015

Sinopsis Cinta Ini Bukan Milik Kita...

Baru2 ni ada yang tanya cerita baru Eniey ni tak ada sinopsis ke? jawapannya, memang tak ada yang bertulis. tetapi dah ada dalam minda Eniey. jadi sementara Eniey tak ada perkara berfaedah nak dibuat, jadi Eniey akan sharelah Sinopsis Cinta Ini Bukan Milik Kita. harap pada yang berminat berpuas hati dengan jalan cerita suka2 Eniey ini.

Sinopsis Cinta Ini Bukan Milik Kita.

Soffiya seorang gadis yang nakal dan degil. Dia dibesarkan oleh ibunya setelah kematian bapanya. kisah silam yang berlaku dizaman kecilnya buat dia menjadi manusia keras hati yang tidak mudah mempercayai orang sekeliling. namun, pertemuannya dengan Nazim, guru muda disekolahnya mula buat Soffiya berubah. perlahan-lahan Soffiya mula berfikir positif tentang manusia disekelilingnya. perhubungan yang asalnya seorang guru dan pelajar bertukar menjadi kekasih.

 namun, kebahagiaan mereka tidak lama, kesilapan Soffiya yang lalu menuntut gadis itu untuk berkorban rasa cintanya terhadap Nazim dan Nazim demi masa depan si gadis dia perlu mengeraskan hati. mereka berpisah! namun sebelum berpisah mereka mengikat janji untuk sehidup semati dimasa hadapan. bertahun masa berlalu, kini Soffiya sudah dewasa. Nazim pula dengan hidupnya sendiri. Jodoh mereka masih lagi panjang, dan mereka dipertemukan sekali lagi. namun, waktu ini semuanya sudah berbeza. Soffiya dengan cintanya yang belum terurai tetapi Nazim kini sudah menjadi tunangan wanita lain. dapatkah cinta Nazim dan Soffiya bersatu? atau, mungkin cinta antara mereka hanya tinggal kenangan semata-mata?

No comments:

Post a Comment