IKLAN NUFFNANG

Monday, August 27, 2018

KOREAN DRAMA 2018- RISKY ROMANCE

Hellooooo semua...

ada peminat Kdrama tak disini? kalau ada jom Eniey nak share cerita yang tengah Eniey tonton. kalau diikutkan, banyak Kdrama yang Eniey nak cerita pada korang. tapi untuk entry kali ni Eniey nak cerita tentang Risky Romance. status cerita ni adalah ongoing buat masa ini. tapi jangan risau, sekarang cerita ni berada di episod 17-18 ( 9 episod) dan tak salah Eniey cerita ni hanya ada 32 episod (16 episod).

sebab apa Eniey nak share pasal cerita ni. sebabnya adalah Eniey tengah layan drama ni dan bagi Eniey drama ni sangat menarik. agak cliche (korean drama gaduh2 lepas tu jatuh cinta) tapi tetap buat Eniey tak sabar-sabar untuk melayan cerita ni disetiap minggu. pelakonnya utamanya adalah Ji Hyun Woo dan Lee Si Young. apa yang menariknya cerita ini adalah berkaitan tentang dunia perubatan, hormon dan trauma. kisahnya adalah, Han Seung Joo ( Ji Hyun Woo) adalah doktor yang sangat hebat dan dikagumi ramai. setelah mengalami kemalangan yang meragut nyawa sahabat baiknya sikap Han Seung Joo mula berubah. Han Seung Joo menyalahkan Joo In A (Lee Si Young) atas kematian sahabat baiknya itu. satu demi satu salah faham yang berlaku antara mereka. namun tanpa sedar mereka mula rapat dan jatuh cinta. ok itu je yang Eniey boleh kongsikan. dan selebihnya korang kena tonton sendiri. setakat 9 episode (17-18) yang Eniey tonton ni, Eniey sangat teruja dan syorkan kalau korang nak tonton juga.

apa yang lebih menarik, dalam cerita ni bukan sahaja ada kisah percintaan hero dan heroin. malah terdapat beberapa pasangan tambahan lain yang turut menyerikan drama ini. jadi, memang tak rugi kalau layan drama ni. korang kalau nak tahu lebih lanjut pasal drama ni boleh pergi ke http://asianwiki.com/Risky_Romance. harap perkongsian ini dapat membantu korang yang tengah tercari-cari Kdrama yang terbaru dan boleh dilayan waktu senggang.

No comments:

Post a Comment