IKLAN NUFFNANG

Monday, November 21, 2016

Turun 13 kg Tanpa Ubat Kurus!!

Assalamualaikum semua...

Hari ini Eniey kembali lagi setelah hampir setahun mendiamkan diri. Masih ingatkah yang Eniey begitu bersemangat untuk menguruskan badan di akhir tahun lepas?? Mesti tiada yang ingat! Pada penghujung 2015 yang lepas, Eniey telah mencuba pelbagai cara untuk menguruskan badan namun tidak berjaya. Sebab apa?? Sebab sikap Eniey sendiri yang tiada motivasi yang tinggi dan terlalu cepat mengalah. Namun kini, setelah hampir 12 bulan berlalu akhirnya Eniey berjaya menguruskan badan sebesar badak itu.

Untuk pengetahuan, berat Eniey semasa penghujung 2015 ialah 65 kg. Eniey pendek orangnya, jadi dengan 65 kg itu cukup untuk memperlihatkan diri Eniey cukup bulat, buncit dan montel. Alhamdulillah, hari ini berat Eniey sudah mencapai angka 52.5 kg. hampir 13 kg Eniey berjaya buang dalam tempoh setahun. mungkin bagi orang lain, itu angka yang kecil tapi untuk Eniey angka itu sangatlah besar kerana badan Eniey sangat susah untuk dikecilkan. kalo Eniey gebang dekat sini mesti tiada yang percayakan... Eniey tahu perkara tu. jadi jangan risau, Eniey akan beri bukti bergambar supaya korang boleh menilainya sendiri. ok Eniey dah delete gambar Eniey.


tadaaaa..... inilah wajah Eniey dari booolat ke sedikit kurus. ini sahaja gambar yang Eniey ade sebab Eniey bukan jenis suka bergambar, kalo berselfie tu rajin jugalah kekadang. sebab tu ade gambo muka je. tak ada gambar satu badan. Eniey yakin pasti ada yang tertanya-tanya apakah tips Eniey berjaya menguruskan badan. insyaallah, Eniey akan kongsikan dengan korang semua dalam next entry. Doa-doalah agar tubuh Eniey tak mengajah macam dahulu lagi. Trauma uolllls. ok... Sampai sini je entry kali ini. Adios!


No comments:

Post a Comment